Random Prefix chat: The Thread

(3148 posts)
by B/|nGerKat
3758 Posts
I've seen FOOTAGE
3 years, 3 months ago
7 years, 1 month ago

haha

 

Hey, one time I did this and it was on accident.

No way would I hit on my mailman-lady.

That would be weird....right? =)

by Bob
1407 Posts
Back?
4 years, 4 months ago
7 years, 1 month ago
So weird that it needs to be done.
by Al
4433 Posts
7 years, 1 month ago

ahahah... next time answer the door in a silk robe.

or better yet just a smoking jacket and breifs... with a pipe in your mouth. 

by Bob
1407 Posts
Back?
4 years, 4 months ago
7 years, 1 month ago

The pipe is pretty key.

 

Marvin Gaye in the background?

by B/|nGerKat
3758 Posts
I've seen FOOTAGE
3 years, 3 months ago
7 years, 1 month ago

I don't have any of that stuff.

 

 

<---loser

by B/|nGerKat
3758 Posts
I've seen FOOTAGE
3 years, 3 months ago
7 years, 1 month ago

WTF!!

I WANT THE GOD DAMN NEW PRIMAL SCREAM RECORD!

by OMNIS
722 Posts
Self-Made Wizard
6 years, 2 months ago
7 years, 1 month ago
its on hipinion you spoiled fucking shit.
by B/|nGerKat
3758 Posts
I've seen FOOTAGE
3 years, 3 months ago
7 years, 1 month ago

You don't have to yell.

 

=(

by B/|nGerKat
3758 Posts
I've seen FOOTAGE
3 years, 3 months ago
7 years, 1 month ago

It's only a single, which I already have.

 

DAMNIT

by Bob
1407 Posts
Back?
4 years, 4 months ago
7 years, 1 month ago

Bangerz, I'm 90% certain the link I posted is for the new Primal Scream despite the name of the rar file or whatever.

 

They did the same thing with the new Okkervil River.

by OMNIS
722 Posts
Self-Made Wizard
6 years, 2 months ago
7 years, 1 month ago

banger...

 

http://forums.hipinion.com/viewtopic.php?t=204251&postdays=0&postorder=asc&start=3025

by Al
4433 Posts
7 years, 1 month ago
by Bob
1407 Posts
Back?
4 years, 4 months ago
7 years, 1 month ago
GM, is the sendspace link at the bottom the PS?
by Al
4433 Posts
7 years, 1 month ago
by B/|nGerKat
3758 Posts
I've seen FOOTAGE
3 years, 3 months ago
7 years, 1 month ago

Cool.
Thanks, Omni.

 

I'M GRABBIN' THAT BITCH NOW!!

 

I would have disgusting cex with that girl, btw. /\


Post a Reply

Please login to post a reply.

 

 

Find us on Facebook

Latest Comments

    Recommended